Frakt, retur og betaling

Frakt, retur og betaling

Hei! Er det noe du lurer på, kan du lese informasjonen på denne siden. Hvis du fremdeles trenger hjelp, send en epost til mail@partydesign.no, så skal jeg svare deg så fort jeg kan. Happy shopping!

Ofte stilte spørsmål:

Kan jeg bytte varen jeg har kjøpt?

Når du handler hos Partydesign har du 14 dagers ubetinget angrerett.  Returnerte varer må være i uåpnet orginalemballasje. Legg ved utfylt angrerettskjema. Kunde betaler porto på retur (jr. angrerettsloven § 15 første ledd.)

Hva koster frakt? 

For ordre opptil 400 kroner: 39,-

For ordre mellom 400-1000 kroner: 89,-

For ordre over 1000 kroner: gratis

Hvor lang leveringstid er det?

Jeg gjør alt jeg kan for at pakkene skal komme frem så kjapt som mulig! 🙂

Alle ordre blir vanligvis behandlet og sendt innen kl 13 samme eller neste virkedag.

Leveringstid på pakker sendt fra Partydesign er vanligvis 1-4 dager, forutsatt at det ikke er noen forsinkelser innen posten. All post blir sendt som a-prioritert så den skal komme frem raskt. 

Forsinkelser innen posten er desverre noe som kan skje. Har du ikke mottatt pakken din etter en uke, så send en mail til kinehepso@partydesign.no så skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan.

 

Hvordan betaler jeg for varene på partydesign.no?

Hos Partydesign må du registrere deg som kunde. Det er enkelt!

Gå til “min konto”, fyll inn kontaktinformasjon og forsendelsesinformasjon. Nå kan du handle! Legg til varer i handlekurven din, og gå til kassen.

Vær nøye med å fylle inn riktig adresse og informasjon, så vi er sikker på at pakken din blir sendt til riktig adresse. 

Hvilke betalingsløsninger har Partydesign?

Betalingsløsninger er Klarna checkout og Klarna faktura/delbetaling. Du kan betale med kredittkort eller visakort. Kortkjøp er avgiftsfritt. Enkelt, kjapt og ikke minst trygt!

Du kan også velge Klarna faktura eller Klarna delbetaling som betalingsløsning. Delbetaling koster fra 29 kroner. Vil du lese mer om Klarna når det gjelder sikkerhet og informasjon angående Klarna checkout, så les mer.

Hvorfor må jeg oppgi personnummeret mitt når jeg vil betale med faktura?

Partydesign bruker Klarna som fakturaløsning. Dette er en trygg og sikker betalingsmåte. Klarna må ha personnummer som kundeidentifikasjon og for å gjøre en kredittsjekk på deg som kunde.

Jeg vil reklamere på varen min!

Er varen skadet, eller mener du det er feil på varen, må du melde fra innen rimelig tid. Send mail på epost til mail@partydesign.no, legg gjerne ved et bilde. Kunden må overholde klagefrister.
Er det sporing på pakkene?
Jeg jobber utrolig hardt med å finne den aller billigste fraktmetoden til kundene for å holde gebyrene nede. Som regel vil alle småpakker dessverre ikke ha sporing. Må jeg sende veldig store pakker, så kan det hende at pakken din har sporing. Da vil du se denne ibekreftelsesordren du får.
Jeg har en blogg. Sponser dere bloggere?
NEI jeg sponser INGEN bloggere lenger om det ikke er noen jeg samarbeider med fra før. Jeg gir heller ikke ut noe gratis, eller sender gaver av noe slag. Hvis du likevel sender mail angående spørsmål om sponsing, så vit at dette ikke vil bli behandlet på lik linje som vanlig kundeservice, og kan ta lenger tid eller ikke bli besvart.
Selger du ballonger med logo på?
Nei.

Jeg har gjort en feil. Kan jeg avbestille eller gjøre forandringer på en bestilling?

Send en mail til mail@partydesign.no, så kan du se om jeg kan hjelpe deg. Hvis ordren er sendt, kan du alltid returnere varene som forklart over.

Jeg er fra Norge. Må jeg betale toll når jeg bestiller varer?

Nei, Partydesign er en norsk butikk med beliggenhet i Trondheim. Alle bestillinger sendes tollfritt innenlands.

Jeg har handlet så mye at kredittkortet mitt  lukter svidd. Hva gjør jeg nå?

Dette er en kjent situasjon, men ikke fortvil. Legg fra deg pc, lukk øynene og tell sakte til ti og pust dypt inn og ut. Så kan du gjenta shoppingen på vanlig måte!